Чому німецькі машини часто розчаровують власників

Чому німецькі машини часто розчаровують власників

Мало який інший національний автопром може позмагатись з німецьким у своїх чеснотах. Але це не означає, що німецькі машини ідеальні. Звісно, вони можуть мати проблеми, і часто - серйозніші, ніж ми звикли вважати.

Про те, чому не всі власники німецьких авто "на всі сто "задоволені своїми машинами, читайте в матеріалі РБК-Україна.

Де ховаються недоліки у "ідеальних" машинах?

Німецькі бренди заслужили свою репутацію роками, адже понад століття вони доводили споживачам якість і надійність. Тому багато хто сприймає їх як еталон автомобілебудування. І хоча в цьому є чимала частка істини, час і технології не стоять на місці.

Все частіше навіть найпалкіші прихильники визнають: у "німців" є слабкі місця. Спробуємо розібратись у типових недоліках цих автомобілів. До того ж під "німецькими" маємо на увазі не тільки Audi, BMW чи Mercedes, а й моделі Opel (який тепер належить французам) і моделі європейського відділення Ford.

Складна інженерія - не завжди плюс

Автомобілі з Німеччини відомі своєю складною технікою. Коли авто нове - це дає переваги: динаміка, комфорт, безпека. Але з роками і пробігом така складність стає головним болем для власника. Деталі зношуються, системи вимагають фірмової діагностики і непростого ремонту - і тоді все це обертається серйозними витратами.

Фото: коли машина немолода, від неї можна очікувати технічних проблем - навіть якщо вона німецька (unsplash.com)

Технології - не завжди на користь

Німці сміливо впроваджують нові розробки у свої серійні авто. Але часто ті, хто купує машину не з салону, а вже з рук, стикаються з "дитячими хворобами" цих технологій. Найбільше нарікань - на преселективні коробки передач DSG, малооб’ємні турбомотори з прямим упорскуванням (типу TSI) і складні системи, як-от Valvetronic в ГРМ у моторах BMW.

Проблемні елементи

Жодна машина не ідеальна. І німецькі авто теж мають свої типові проблеми. Наприклад:

  • трансмісії деяких моделей мають слабкі головні передачі;
  • VAG (Volkswagen, Audi тощо) не завжди витривалі шарніри підвіски;
  • в BMW електроніка підводить частіше, ніж хотілось би;
  • кузови старих Opel і навіть деяких Mercedes схильні до передчасної корозії.
Ремонт - справа недешева

Не можна сказати, що німецькі машини завжди дорожчі в обслуговуванні, ніж інші. Але вони часто потребують спеціального підходу. Наприклад:

  • для ремонту підвіски Mercedes потрібні рідкісні інструменти;
  • коробки типу DSG в офіційному сервісі часто не лагодять - вважається, що їх простіше замінити повністю;
  • деякі двигуни VAG або BMW взагалі не передбачають капремонту поршневої групи - лише заміна на новий чи контрактний мотор.
Не для поганих доріг

Підвіски в німецьких авто, як правило, жорсткі, адже налаштування ходової виконані в першу чергу для якісних швидкісних трас Європи. Але у вітчизняних реаліях ця характеристика проявляється не зовсім добре. Наприклад, Volkswagen на нашому асфальті відчувається значно жорсткіше, ніж Skoda, хоч обидві моделі можуть мати одну платформу.

Завищена ціна

Репутація - річ дорога. Тому "німця", навіть старенького, на вторинному ринку продають дорожче, ніж, скажімо, корейця чи француза у схожому стані. І це при тому, що обслуговування, найімовірніше, теж обійдеться дорожче.

Найголовніше

Ця стаття навряд чи змінить ставлення багатьох до німецьких машин - їх, як і раніше, люблять. Адже справді важко знайти авто з більш щедрим комплектом переваг, ніж німецькі.

Але на етапі вибору авто, особливо вживаного, в кожному конкретному випадку варто орієнтуватися не лише на бренд чи загальну думку, а й на факти. Адже витрачати на ремонт чи обслуговування доведеться саме ваші гроші.

Раніше в нашій публікації ми говорили про головні помилки споживачів при купівлі б/в авто і про те, як перевірити коробку передач, щоб не втратити гроші.

Також в окремій статті ми розповідали, як зробити світло фар яскравішим, спираючись на лайфхаки від бувалих водіїв.

При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild, Autocar.